Tratamente chirurgicale

Chirurgie dentară de top prin procedee minim invazive

E timpul să ai din nou încredere în zâmbetul tău

Chirurgia dentară se ocupă cu tratamentul unor probleme orale prin intervenții complexe la nivelul țesuturilor moi sau dure cum ar fi: gingiile, oasele maxilare sau dinții.

La Premium Dental folosim WaterLase® iPlus de la Biolase, liderul mondial în stomatologia laser pentru tratamente dentare fără freză, fără bisturiu și mai ales fără durere.

Prin tehnici și tehnologii avansate ca să obținem rezultate excelente atât din punct de vedere al sănătății, cât și al esteticii dintelui. Specialiștii noștri în chirurgie dentară au o experiență vastă în diagnosticarea și tratarea afecțiunilor dentare complexe, oferind soluții interdisciplinare personalizate pentru fiecare pacient în parte.

Suntem aici ca să-ți asigurăm un tratament dentar de top cu rezultat excelent și confort de cel mai înalt nivel.

Intervențiile pentru care folosim tratamentele chirurgicale sunt:

• Extracție dentară complexă
  • Extracție de molar de minte
  • Rezecție apicală
  • Chirurgia apicală
  • Sinus lift intern și extern
  • Adiție gingivală
  • Adiție osoasă
  • Chistectomie (îndepărtarea chisturilor dentare sau osoase)
  • Alungire coronară
  • Gingivoplastie
  • Frenectomie

Chirurgie dentară de top prin procedee minim invazive

Tehnici
minim-invazive

Aplicăm ultimele tehnici chirurgicale care asigură metode minim invazive și precise pentru a proteja țesuturile sănătoase și a reduce stresul traumatic pentru pacient.

Fără durere
sau disconfort

Toate procedurile chirurgicale sunt realizate sub anestezie locală sau totală, în funcție de complexitatea acestora. Nu vei simți durere sau disconfort în timpul procedurii, dar nici după.

Salon de recuperare
post intervenție

În clinica Premium Dental dispunem de salonul de recuperare după intervenție pentru a monitoriza starea generală de sănătate, în funcție de caz.

Tratamente de
înaltă precizie

Folosim doar echipamente de ultimă generație care asigură o precizie maximă, de aceea intervenția este mai scurtă. Acestea sunt sigure și blânde, oferind astfel o experiență mai confortabilă pacientului și o recuperare mai rapidă.

Alege să ai un zâmbet natural și dinți puternici prin tratamentele de la Premium Dental

La clinica Premium Dental beneficiezi de tratamente dentare de top, aparate și tehnologii de ultimă oră și toată expertiza echipei multidisciplinare ca să obții un zâmbet deosebit și sănătos pentru mult timp.

Piezotome NSK Vario Surgic Pro

Piezotome NSK Vario Surgic Pro este un aparat ultrasonic care permite realizarea tratamentelor prin metode precise și mai puțin invazive decât în cazul altor tehnologii folosite.

Acest aparat oferă beneficii importante:

• Minimalizează riscului de pierdere a țesutului osos
  • Elimină căldura generată în timpul disecției osoase
  • Protejează țesutul moale și evită lezarea acestora (cum ar fi nervul mandibular sau membrana sinusală)

Datorită tehnologiei laser, anumite proceduri dentare pot fi realizate fără a mai fi nevoie de intervenția chirurgicală clasică.

WaterLase® iPlus de la Biolase

WaterLase® iPlus este ideal pentru țesuturile moi și dure, fiind liderul mondial în stomatologia laser.

Beneficiile laserului WaterLase® sunt următoarele:

• Reduce durerea din timpul intervenției
  • Este minim invaziv și nu afectează țesuturile sănătoase a dintelui
  • Sângerarea, inflamarea și umflăturile post-operatorii sunt ameliorate semnificativ
  • Reduce nevoia de utilizare a anesteziei
  • Pacientul nu simte nicio durere
  • Timpul de tratament este mult mai scurt decât în cazul unui tratament clasic
  • Oferă un confort ridicat pe toată durata intervenției
  • Permite realizarea mai multor intervenții în timpul unei singure ședințe
  • Îți poți relua activitatea imediat după terminarea procedurii, fără să ai nevoie de o perioadă de recuperare
  • Sprijină vindecarea accelerată

Laserul EPIC™ X de la Biolase

Laserul EPIC™ X este unul dintre cele mai eficiente dispozitive stomatologice de ultimă generație folosite pentru diferite tratamente dentare.

Tratamentul dentar prin laserul EPIC™ X de la Biolase oferă numeroase beneficii:

• Elimină durerea din timpul ședinței
  • Este ideal pentru tratamentele de estetică dentară
  • Atinge efectului dorit într-un timp redus
  • Este o alternativă minim invazivă și sigură
  • Nu provoacă sensibilitate sau iritații și reduce semnificativ sângerările gingivale
  • Tratamentul este nedureros și confortabil datorită efectului anti-inflamator
  • Este sigur și confortabil, deoarece evitată supraîncălzirea țesutului tratat
  • Proceduri lipsite de riscuri, durere sau disconfort
  • Stimulează producția de colagen și accelerează vindecarea rănilor prin biostimulare

Dinții funcționali și sănătoși au nevoie de îngrijire, de aceea recomandăm controlul periodic prin care putem preveni din timp apariția problemelor dentare complexe. În cazul în care acest lucru nu are loc, pot apărea complicații și crește probabilitatea ca din tratamentul recomandat să facă parte și chirurgia dentară.

Medicii din clinica Premium Dental sunt specializați la cele mai bune instituţii de învăţământ superior din țară și din străinătate.

Din echipa interdisciplinară de medici ultraspecializați care se ocupă cu tratamente dentare chirurgicale fac parte Dr. Dan Veropaieff, Dr. Elisabeta Stoian, Dr. Sebastian Miclea.