tratamente canal / endodontie microscop - Premium Dental Arad

Rapide și nedureroase

Tratamentul endodontic, cunoscut popular ca tratament de canal, tratează afecțiunile pulpei dentare din rădăcina dintelui. Prin intermediul acestui tratament, vei elimina cu siguranță durererile intense asociate cu afecțiunile pulpei dentare care pot surveni când amâni vizitele la stomatolog.

Anestezia digitală îți va oferi tot confortul de care ai nevoie în timpul tratamentelor de canal, care vor deveni astfel nedureroase.

dental clinic in Arad Romania - Premium Dental

În noua clinică Premium Dental, intervențiile pentru tratarea canalelor radiculare se realizează cu aparatură și materiale de ultimă generație. Cu ajutorul microscopului endodontic Carl Zeiss, măsurăm exact lungimea canalelor radiculare.

anestezie digitala in clinica Premium Dental

Intrebări frecvente

Tratamentul de canal tratează afecțiunile pulpei dentare, mai exact ale nervului și ale ligamentelor din interiorul dintelui. Acesta presupune scoaterea pulpei, curățarea canalului și inserarea unei plombe sau coroane dentare, în funcție de situație.

Prin tratamentul endodontic, dinții își redobândesc sănătatea și rezistența. Există totuși cazuri în care poate apărea o durere a ligamentului (care fixează dintele de os) în faza post-tratament. Aceasta semnalizează o problemă tratabilă: carie adancă sau fractura plombei.

Tratamentul de canal constă în îndepărtarea țesutului vascular nervos, adică a nervului, din canalele rădăcinilor. Urmează apoi curățarea, lărgirea și sterilizarea acestor canale. Obturația de canal reprezintă ultima etapă a tratamentului endodontic și constă în sigilarea rădăcinilor cu materiale speciale, care previn apariția infecțiilor.

Când pulpa se inflamează, dacă simți o durere care nu cedează sau ai dureri în timpul masticației, ai nevoie de un tratamet de canal. Acesta poate fi necesar și în cazul infecțiilor cauzate de carii, de fracturi sau fisuri dentare. Uneori, dintele nu doare, dar asta poate însemna doar că nervul a fost atât de avariat, încât nu mai reacționează.

Durata tratamentului endodontic variază în funcție de gradul de afectare a nervului (inflamație, infecție), dar și în funcție de dificultatea intervenției. Datorită particularităților fiecărui caz, tratamentul de canal se poate încheia într-una sau mai multe ședințe.

Programare Online

Tratamente dentare de calitate și o abordare focalizată pe experiența ta pozitivă.

Programare Online

Tratamente dentare de calitate si o abordare focalizata pe experienta ta pozitiva