Tratamente laser

Fără freză. Fără durere

Waterlase Laser Dentistry

WE REDEFINE YOUR DENTAL EXPERIENCE.

Laserul dentar este o tehnologie inovatoare de tratament prin care putem să tratăm rapid, precis și minim invaziv boala parodontală, problemele estetice ale gingiei, cariile dentare și putem realiza albirea dentară și tratamentele endodontice și chirurgicale. Toate acestea au loc fără a deteriora țesuturile din jur, sprijinind vindecarea naturală rapidă

La Premium Dental folosim WaterLase® iPlus de la Biolase, liderul mondial în stomatologia laser pentru tratamente dentare fără freză, fără bisturiu și mai ales fără durere.

Tehnologia Waterlase ne permite inclusiv să îndepărtăm minim invaziv fațetele și coroanele dentare.

Freza dentară sau celelalte tratamente îți creează anxietate și durere?

Atunci vino și încearcă tehnologia minim invazivă Waterlase pentru tratamentul cariei dentare, a bolii parodontale sau a problemelor de estetică dentară!

Folosim laserul dentar pentru următoarele tratamente dentare:

• Tratamentul cariei dentare
  • Tratamentul bolii parodontale, fără chirurgie
  • Albirea dentară cu laser
  • Stomatologie pediatrică (pentru copii)
  • Alungire coronară
  • Frenectomie (modelare gingivală)
  • Gingivectomie și tratarea gingivitei
  • Tratamente de canal
  • Implanturi dentare
  • Îndepărtarea fațetelor și a coroanelor dentare

WaterLase® - Less pain. Fewer shots. Faster recovery

Rapid și confortabil

Tratamentul dentar cu laser este o alternativă eficientă și blândă care simplifică procedurile și reduce durata tratamentelor dentare, ca să ai parte de o experiență mai confortabilă.

Mai puțină anestezie

Waterlase reduce la minim anestezia necesară în timpul tratamentelor. Te simți mult mai relaxat, disconfortul și anxietatea sunt mai reduse, iar teama de dentist dispare.

Minim invaziv

Laserul ne permite efectuarea unor proceduri minim invazive. Nu va fi nevoie de tăieturi sau de suturi (cusături chirurgicale), iar freza, turbina și bisturiul pot fi eliminate.

Recuperare mai rapidă

Tehnologia Waterlase este sigură și precisă, protejează țesuturile sănătoase, astfel accelerând procesul de vindecare naturală a organismului.

Supreme Patient Comfort and Results

Bucură-te de zâmbetul tău perfect sănătos la Clinica Premium Dental! Acum prin tratamentele dentare cu laser ai parte de rezultate excelente și vindecare rapidă, fără durere sau disconfort.

În clinica Premium Dental dispunem de două dintre cele mai performante lasere dentare care se pot găsi în prezent: WaterLase® iPlus și EPIC™ X de la Biolase.

WaterLase® iPlus

• ALL TISSUE Dental Laser – pentru toate tipurile de țesuturi dentare: țesut dur și țesut moale
  • Folosit în tratamentul cariei dentare, pentru tratamente parodontale, estetice și tratamente chirurgicale
  • Permite îndepărtarea fațetelor fără afectarea smalțului