Igienizare
profesională GBT

Luxury Dental Experience

GBT - YOUR DENTAL SPA

Vrei să ai dinții curați și să te simți răsfățat ca după o vizită la spa?

La Premium Dental folosim exclusiv igienizarea GBT (Guided Biofilm Therapy), no.1 în lumeGBT este o inovație elvețiană care îți curăță dinții sau fațetele dentare la cel mai înalt nivel, rapid, fără durere, ca tu să te simți ca după o ședință de spa.

Prin igienizarea GBT o să ai parte de o curățare blândă, minim invazivă, care nu afectează smalțul sau gingia, îți îndepărtează tartrul și toate petele de pe dinți, fără a-ți sensibiliza dinții. De asemenea, igienizarea GBT este baza tratamentului bolii parodontale, se folosește atât la început, cât și pentru menținerea sănătății parodontale, dar și pentru întreținerea implanturilor dentare.

Dacă îți sângerează gingiile și ai observat un miros neplăcut în gură, dacă porți aparat dentar, ai implanturi dentare sau vrei să previi boala parodontală, atunci e momentul să îți faci o igienizare GBT.

Premium Dental este clinică certificată GBT încă din anul 2021 și facem parte dintr-o rețea exclusivă de clinici profesionale care oferă profilaxie dentară la cele mai înalte standarde posibile, atât pentru adulți, cât și pentru copii.

Igienizarea GBT este potrivită pentru dinții tăi, chiar dacă:

• Ai dinții sensibili
  • Ți se mișcă dinții
  • Ai fațete dentare
  • Ai unul sau mai multe implanturi dentare
  • Ai urmat un tratament pentru boala parodontală
  • Porți aparat dentar
  • Vrei să îți albești dinții
  • Este potrivită și pentru copii

WHY IS GBT A "GAME CHANGER"?

Cea mai performantă igienizare

Igienizare GBT realizată cu EMS Airflow Prophylaxis Master are o eficiență mult crescută față de tehnicile air-flow clasice și față de periajul și detartraj clasic și oferă îngrijire periodontală și prevenție împotriva cariilor, a afecțiunilor parodontale

Minim invaziv, confortabil
și fără durere

Protocolul elvețian GBT de la EMS este minim invaziv, blând pentru dinții, limba și gingiile tale și îți oferă un confort maxim asemenea unei experiențe de spa, unde inclusiv apa sterilă încălzită contribuie la o experiență plăcută și fără durere

Tehnologii inovatoare
AIRFLOW & PERIOFLOW

AIRFLOW – singura tehnologie care îndepărtează eficient și minim invaziv placa bacteriană din zone inaccesibile. Folosim PERIOFLOW în terapia parodontală non-chirurgicală pentru a elimina eficient placa bacterienă din jurul dinților și a implanturilor.

Zâmbet sănătos și
o viață fericită

Protejează-ți zâmbetul prin igienizarea GBT și vino cel puțin o dată la 6 luni pentru o ședință de spa pentru dinții tăi, iar dinții sau fațetele tale vor fi răsfățați la cel mai înalt nivel. Bucură-te de o viață plină de fericire cu un zâmbet curat și sănătos mult timp, de acum încolo.

Cum se realizează igienizarea GBT?

Igienizarea GBT (Guided Biofilm Therapy) presupune ca medicul să fie ghidat prin evidențierea zonelor acoperite de placă bacteriană în realizarea procedurilor de igienizare.

Practic, înainte de realizarea tratamentului de igienizare, biofilmul – cel care este responsabil de apariția cariilor, a infecțiilor parodontale sau a periimplantitei – este evidențiat prin aplicarea unei soluții colorante, iar placa astfel evidențiată devine ușor de îndepărtat supra și subgingival.

Pe lângă acest tratament ghidat, diferența este dată și de faptul că în GBT prima procedură care se realizează este aceea de airflow, nu cea de detartraj. Acest lucru face ca tartrul rămas să fie mai ușor de observat, respectiv de îndepărtat, rezultatul final al tratamentului fiind de o acuratețe sporită.

Această nouă tehnologie reduce foarte mult utilizarea instrumentarului clasic. AIRFLOW®-ul este minim invaziv asupra tuturor tipurilor de țesuturi: smalț, dentină, gingie. O altă noutate a acestui tratament este dată de utilizarea apei încălzite în timpul procedurii, ceea ce, din nou, face ca tratamentul să fie mult mai confortabil pentru pacient.

Durata acestui tratament este de aproximativ 30 de minute, iar pentru un maxim de eficiență specialiștii companiei EMS Switzerland recomandă aplicarea protocolului GBT prin parcurgerea a 8 etape:

THE 8 STEPS OF THE GBT PROTOCOL

1. DIAGNOSTICARE – prin evaluare clinică a fiecărui caz.
  2. EVIDENȚIERE – se aplică o soluție colorantă, pentru ca placa bacteriană să fie ușor de identificat supra și subgingival.
  1. MOTIVARE – medicul îți oferă sfaturi personalizate referitor la ce poți îmbunătăți atunci când îți cureți dinții acasă.
  1. AIRFLOW – se aplică pulbere pe bază de bicarbonat de sodiu, Erythritol PLUS și se îndepărtează placa bacteriană de pe gingii, limbă și palat, petele și tartrul incipient supra și subgingival.
  1. PERIOFLOW – se îndepărtează placa bacteriană din pungile parodontale la dinții naturali, la furcațiile radiculare și la implanturi.
  1. PIEZON – se îndepărtează orice urmă de tartru rămasă (detartraj cu ultrasunet) sau se curăță în jurul implanturilor și a restaurărilor protetice.
  1. CONTROL – se face o verificare finală, pentru a vedea dacă au mai rămas urme de placă bacteriană și se asigură că tartrul a fost îndepărtat complet. Acum este momentul în care, pe un teren perfect curățat, se poate face o diagnosticare a prezenței cariilor și se pot face aplicări cu fluor, dacă medicul stomatog consideră oportun.
  1. RECALL„Un pacient sănătos este un pacient fericit”. În funcție de rezultatul evaluării riscurilor dentare, medicul stomatolog stabilește frecvența procedurilor de mentenanță prin igienizare profesională și programează împreună cu pacientul următoarele vizite de control.

Transformă-ți zâmbetul la Premium Dental cu igienizarea GBT, redând dinților tăi strălucirea naturală printr-o experiență relaxantă, exact ca după o ședință de spa!